Interviu cu Cezara

Sincer eu sunt fan al vlogu-rilor Romane , mi  se pare o chestie super smechera , acum ceva timp am descoperit un nou vlogger , mai bine zis o noua vlogarita  , numele ei este Cezara

Image

si la rugămințile mele  a fost de acord sa-mi acorde un interviu:

M.C:Cezara imi poti spune de cat te-ai apucat de vlog?
Cezara:De prin luna Noiembrie, incepand totul cu o idee traznita de a mea dansand pe Gangnam Style
M.C:Care a fost prima ta teama cu privire la vlog?
Cezara:Teama ? niciuna . am supoartat si criticile dar pot sa spun ca totii cei care m-au indragit m-au ridicat si acum sunt aici cu un numar frumos de subscriberi.
M.C:Ai renunta la vlog?
Cezara :Niciodata. nu as face asta. deja a devenit o parte din viata
M.C:Ce te inspira pentru vlog?
Cezara:Viata de zi cu zi, persoanele miunate de care sunt inconjurata dar si toate nebuniile din tara asta
M.C:Vrei sa ajuni undeva foarte sus cu vlogul sau e doar o pasiune de moment?
Cezara:vreau sa ajung undeva cu asta
M.C:Ce parere au prietenii tai despre vlogurile tale?
Cezara:ma sustin si ma ajuta tot timpul
M.C:Pe o scara de la 1 la 10 unde crezi ca este situat vlogul tau?
Cezara: 8
M.C:De ce vlog si nu blog?
Cezara:in vlog vede lumea ca o faci cu placere.
in blog sunt niste cuvinte aruncate
M.C:Cum, este sa te filmezi cu o camera de una singura?, nu poate chiar ori cine sa faca asta.
Cezara:Este distractiv. vorbesti cu lumea care te asculta cu placere.
M.C:Ce ai alege intre o iesire cu prieteni sau un nou vlog?
Cezara:Daca trebuie sa fac un nou vlog si intarziu cu el, aleg vlogul, nu vreau sa dezamagesc pe nimeni.
dar in rest, prieteni mei sunt totul
M.C:Care este dorinta ta pentru vlogul tau?
Cezara:La mai multi subscriberi
M.C:Cu ce ti-a schimbat vlogul viata?
Cezara:Cu mai multa incredere de sine
M.C:Esti de parere ca daca apari intr-un filmulet postat pe YT devii vedeta?
Cezara:Nu neaparat.
depinde de ce rating are
M.C:Crezi ca aceste filmulete te vor afecta pe viitor?
Cezara:Nu au de ce sa ma afecteze
M.C:De ce un vlog in care iti arati parerea si nu un beautyvlog?
Cezara:Beautyvlog nu e de mine, nu sunt genul
chiar daca sincer imi place sa ma machez, ador sa fac asta
M.C:Ce parere ai despre Romania si „divele ” sale?
Cezara:Nu comentez aici:))) fiecare cu viata lui. vrei sa fi piti pune-ti botox in continuare
M.C:Daca ai fi presedinte pentru o zi ce ai face?
Cezara:As da mai mult timp liber tuturor sa fim mai lejeri in fiecare zi + as marii alocatia
M.C:Care este locul in care iti doresti sa mergi?
Cezara:In America cu o persoana draga mie*
M.C:Ce sfat le dai celora care vor sa se apuce de un vlog?
Cezara:Sa ignore hateri

si sa se simta bine filmandu-se
M.C:Exista si o parte rea in asta?
Cezara:Nu stiu, eu inca nu am descoperit-o
M.C:Cezara multumesc pentru interviu, si daca ai un mesaj pentru cei ce te urmaresc marturiseste-l!
Cezara:Nu mai am ce sa zic.

Acesta este canalul sau de YT : http://www.youtube.com/user/taniacezara12?feature=g-user-c

Lasă un comentariu